Бөмбөлөг ажиллуулахын өмнө бүх бэлтгэл ажлыг харгалзан үзэх шаардлагатай бөгөөд үүнд зөв нисэх газрыг сонгох хэрэгтэй. Энэ сонголтод тухайн газар цамхаг, өндөр хүчдэлийн кабельгүй, салхины чиглэл, хурд, бөмбөлөг аль хэсэгт чиглэхийг харгалзан үзэх шаардлагатай.
- Бөмбөлөг эсвэл лаагаар хийлэхийн тулд газар тавиад сэнс ашиглан халуун агаараар дүүргэнэ. Инфляцийн нарийвчилсан үйл явц дараах байдалтай байна.
- Дарвуулт онгоцны хоёр талын ачааны соронзон хальснуудыг ашиглан хэвтээ байдлаар дэлгэж сунгана. Энэ үйл ажиллагаанд дор хаяж хоёр хүн шаардагдана.
- Бөмбөлөг дүүргэх үед халуун агаар гарахгүйн тулд шүхэр, титэм хавхлагын хаалт эсвэл velcro битүүмжлэгдсэн эсэхийг шалгах нь маш чухал юм.
Хэрэв тэдгээр нь хангалттай хүчтэй бол бөмбөлөгийг хөөргөдөг фенүүдийн тусламжтайгаар лаа дүүрдэг. Дараа нь лаа дүүргэж дуусгахын тулд илүү халуун агаар нэвтрүүлэхийн тулд шарагчийг асаана.
Лаагаа өргөн нээж, дор хаяж хоёр хүний дэмжлэгтэйгээр шарагчуудыг бөмбөлөгний дотор тал руу чиглүүлж, бөмбөлөг дээшлэх хүртэл богино хугацаанд гал авалцаж, түүнийг сагсанд бэхэлсэн кабель, олсыг чангална. Хүсээгүй өргөхөөс зайлсхийхийн тулд сагсыг газар дээр бэхэлсэн байх ёстой.
- Халуун агаараар дүүргэсний дараа лаа босч, бөмбөлөг ашиглахад бэлэн байгааг илтгэнэ. Бөмбөлөгийг хяналтгүй дээшлэхээс сэргийлж газарт бэхэлсэн байх ёстой.
- Бөмбөлөгийг хэрхэн маневрлах вэ?
Зангиа тайлах үед бөмбөлөг дээш хөөрнө. Түүний чиглэлийг агаарын урсгалаар тодорхойлдог. Гэхдээ өөр өөр өндөрт эдгээр урсгалууд өөр өөр чиглэлтэй байж болох тул өндрийг хянах замаар нислэгийн чиглэлийг сонгох боломжтой юм. - Та дээшээ гарахыг хүсч байгаа эсвэл өндрөө хадгалахыг хүсч байвал шатаагчийг идэвхжүүлдэг боловч буулгахын тулд бөмбөлөг доторх агаар хөрч хүндэрдэг тул доошоо бууж эхэлдэг.
- Хэрэв буух нь маш хурдан байгаа нь ажиглагдсан бол буух хурдыг багасгахын тулд шарагчийг дахин идэвхжүүлсэн байх ёстой.
Сагс газар хүрсний дараа зорчигчид газар дээрээ бүрэн хүлэгдтэл сагсанд үлдэх нь маш чухал юм. Үгүй бол бөмбөлөг дахин дээш өргөгдөж, хүсээгүй эвдрэл үүсгэж болзошгүй юм.